19 Kasım 2016 Cumartesi

MD

Whatsapp Kişisel Gizlilik Ayarları Rehberi

Whatsapp Kişisel Gizlilik Ayarları Rehberi

Whatsapp Kişisel Gizlilik Ayarları


Bu yazımızda Whatsapp Kişisel Gizlilik Ayarlarının Nasıl Yapıldığını Anlatacağız. Bildiğiniz üzere telefon numaraları çok kısa bir sürede yayılabiliyor ve tanımadığınız kişiler tarafından bulunabilme olasılığı da çok fazla. 

Bu yazımızda ise, Whatsapp'da sizin tanımadığınız kişilerin, bilgilerine ve fotoğrafına erişmesini önleyeceğiz. Yazımızın devamında bulunan adımları takip ediniz ve uygulayınız, bu sayede Whatsapp Kişisel gizlilik ayarlarınızı yapabilirsiniz. 

1. Adım : Whatsapp uygulamasını açıyoruz.


2. Adım : Sağ üst tarafta bulunan " 3 Nokta " Butonuna tıklıyoruz ve Ayarlar alanına geçiş yapıyoruz.





3. Adım : Açılan sayfadan, Hesap butonuna tıklayın.



4. Adım : Açılan sayfadan, Gizlilik butonuna tıklıyoruz.





5. Adım : Aşağıda ki Ayarları yapıyoruz. Bu sayede rehberinizde kayıtlı olmayan numaralar sizin profil fotoğrafınızı, son görülme ve durumunuzu göremeyecektir.


Tam Gizlilik Ayarları : 





MD

MD Hakkında -

Bu bir blog, internet camiasında açılmış pek çok blogtan kendini ayıran tek yönü ise okurlara güncel haberler, olaylar hakkında bilgiler vermek samimi bir anlatım ile okurlarına "Nasıl Yapılır?" içeriğinde makaleler paylaşmak ve bunun gibi pek çok içeriği reklamsız ve yalın bir anlatımlarla sizlere sunmak.

Mail adresiniz ile bloga abone olmak için :