23 Kasım 2016 Çarşamba

MD

Blogger Yönetim Paneli Yenilendi

Blogger Yönetim Paneli Yenilendi


Blogger yönetim paneli baştan sona yenilendi. Blogger yönetim panelinde ki yenilikler nelerdir bunları yazımızın devamında inceleyeceğiz. Blogger yönetim sayfası artık göze daha hoş ve daha kullanılabilir bir yönetim sayfası haline getirilmiş.


Sahip olduğumuz Blog listelerimiz artık bu şekilde.


Blogger Yönetim Paneli Yenilendi

Blogger Yayınlanan paylaşımların başlıkları açık mavi, yorum ve görüntülenme ikonlarında değişiklik var.


Blogger Yönetim Paneli Yenilendi

Blogger Yönetim Paneli Yenilendi

Blogger sol yan menüde de değişiklikler var. 


Blogger Yönetim Paneli Yenilendi




MD

MD Hakkında -

Bu bir blog, internet camiasında açılmış pek çok blogtan kendini ayıran tek yönü ise okurlara güncel haberler, olaylar hakkında bilgiler vermek samimi bir anlatım ile okurlarına "Nasıl Yapılır?" içeriğinde makaleler paylaşmak ve bunun gibi pek çok içeriği reklamsız ve yalın bir anlatımlarla sizlere sunmak.

Mail adresiniz ile bloga abone olmak için :