20 Ocak 2016 Çarşamba

Furkan

LeagueSharp Bütün Hata Çözümleri [Manuel]

.

Aşağıdaki adımları düzgün bir şekilde yaparsanız herhangi bir sorununuz kalmayacak.

Öncelikle bu hataların ana sebebi virüslerdir. Virüsler hem bilgisayarınızın düzgün çalışmasına hemde programların düzgün çalışmasına engel olmakta. Ama bende virüs yok diyorsanız genede taratın.

Adım 1) Buradaki programı indirin. Bilgisayarınız 32 bit ise 32 Bit'i 64 bit ise 64 Bit'i açınız.



Adım 2) İleri tuşuna basınız.



Adım 3) Hayır, sadece bir defa taratmak istiyoruma basın.



Adım 4) İleri tuşuna basınız.



Adım 5) Taramanın bitmesini bekleyiniz ve hiçbir şeye dokunmayınız.



Adım 6) Tarama bittikten sonra Listeden herhangi birinin ayarına tıklayıp tümüne uygula -> sil seçiniz.



Adım 7) İleri tuşuna basınız.


Adım 8) Bilgisayarınızı yeniden başlatma işlemi olabilir olduğu zaman yeniden başladığında ekran siyah olup zararlı yazılım kaldırma işlemi gerçekleştirilecektir.



Bu işlemden sonra bilgisayarın oyunların ve programların en önemli şeylerden biri olan driver ve gereksinimler. Bunları biz aşağıdaki adımları uygulayarak çözeceğiz.

Adım 1) Buradaki programı indirin.

Adım 2) Programı kurduktan sonra serial.txt de yazanlardan birini girerek programı aktifleştirin.

Adım 3) Ardından tarat butonuna basınız ve tarama bittikten sonra tümünü güncelle deyip güncellemenin bitmesini bekleyiniz.



Bu işlemi yaptığımız zaman bütün driverlarımız ve gereksinimlerimiz yüklenmiş olacak. Şimdide aşağıdaki adımları yaptığımız zaman artık herhangi bir sorunumuz kalmıyacak.

1) Bilgisayarınızı güvenli modda başlatın.

2) başlat çalıştır yerine gelin.
3) %windir%\System32\drivers\etc\ yazıp entera basınız.
4) açılan klasörde hosts ve .bak gibi dosyaları siliniz.
5) bilgisayarınızı yeniden başlatınız.
6) Antivirüsü ve windows defenderi kapatınız!
7) Windows + R tuşuna basın gelen yere cmd yazın entere basın. Açılan yere -> DEL /F /Q /A "C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts" <- bas="" entere="" n.="" n="" span="" ve="" yaz="">

Adım 7) Başlat->Çalıştıra geliniz.



Adım 8) %windir%\Temp yazıp enterleyin.



Adım 9) Karşınıza çıkan bütün dosyaları siliniz.



Adım 10) %windir%\Prefetch yazıp enterleyin.



Adım 11) Karşınıza çıkan bütün dosyaları siliniz.



Adım 12) Başlat->Çalıştıra geliniz.



Adım 13) %temp% yazıp enterleyin.


Adım 14) Karşınıza çıkan bütün dosyaları siliniz.

Adım 15) Başlat->Çalıştıra geliniz.


Adım 16) %appdata% yazıp enterleyin.

Adım 17) LS ile başlıyan klasörü siliniz Örn: LSD1Z58GC9

Adım 18) Bilgisayarı yeniden başlatınız. artık sorunlar çözülmüştür.

Furkan

Furkan Hakkında -

Bu bir blog, internet camiasında açılmış pek çok blogtan kendini ayıran tek yönü ise okurlara güncel haberler, olaylar hakkında bilgiler vermek samimi bir anlatım ile okurlarına "Nasıl Yapılır?" içeriğinde makaleler paylaşmak ve bunun gibi pek çok içeriği reklamsız ve yalın bir anlatımlarla sizlere sunmak.

Mail adresiniz ile bloga abone olmak için :