18 Mayıs 2016 Çarşamba

Unknown

Anıl Piyancı Feat Servis - Kostüm Dinle - Şarkı Sözleri - 18.05.2016 -

Anıl Piyancı Feat Servis - Kostüm -  Şarkı Sözleri

Anıl piyancı şarkı sözler, anıl piyancı - kostüm şarkı sözleri
rap, şarkı sözleri, rap sözler, anıl piyancı sözler, anıl piyancı 18 mayıs şarkı, 18 mayıs şarkı sözleri

Sözler, Nakarat x2

Kış günü ellerim cebimde
Triko bol kot sıkı bot snapback
Üstümde bu kostüm 
Triko bol kot sıkı bot snapback




Ellerim cebimde kapşonumsa takılı
Kimi arıyorsun Anıl söylesene Pac’ımı
Hayır dostum pacın ruhu zaten buralarda takılır
Eğer ki hiphopım diyosan sende yakaladın akımı



Bakalım takıldık peşine 
Belkide sonumuz aynıdır yakınımdır leşime
Aklımızdı deşilen isterler sessiz olmanı çünkü bak Hakkımızdı yenilen



Benimse vicdanım rahat 
Sanada afiyet olsun veda et insanlığına
Her gün yeni başarılar ekle pis varlığına
Dürüstlük zarar verir bak iç sağlığına



Alışmışız böyle tiplere bak her zaman var
Gelişir dünya ama bunlar kalır her zaman mal
İnsanlar arıyorum her taraf taş
Hiphop yaşamam için banada ver avantaj



Servis,
Arizayim taaruzdayim sar uzayi cek bad
Yasamakta zaten herkes ayni kabus nefret
Tercumanim hep rap her gunahı besle
Bu en tuzakli meslek



Yapamadiysan üzgünümde çare yoksa teslim et 
En temiz adamda gangstayim der sorsam hepsine
Bu korsan liriklerse ekside
Suç ortak susmaliydim belkide



Neyse gelmeliydim kendime
Bende çare bulamadımki henuz kendi derdime
Hic roportajım bulunmaz dostum hicbir dergide
Kurumus tumceler biraktim sergilensin sergide



Kiş gununde defter elimde beste dilimde 
Sırt dönüldu çember erise destek verilse
Temizler sanardim hayat yuvarlandikca kirden kire
Serinler yeralti ayak basnca birden bire Nakarat
Kış günü ellerim cebimde
Triko bol kot sıkı bot snapback
Üstümde bu kostüm 
Triko bol kot sıkı bot snapback



Hiphop sokaklara git bak 
Triko bol kot sıkı bot snapback
Üstümde bu kostüm 
Triko bol kot sıkı bot snapback


Anıl Piyancı Feat Servis - Kostüm Dinle

VIDEO:



Unknown

Unknown Hakkında -

Bu bir blog, internet camiasında açılmış pek çok blogtan kendini ayıran tek yönü ise okurlara güncel haberler, olaylar hakkında bilgiler vermek samimi bir anlatım ile okurlarına "Nasıl Yapılır?" içeriğinde makaleler paylaşmak ve bunun gibi pek çok içeriği reklamsız ve yalın bir anlatımlarla sizlere sunmak.

Mail adresiniz ile bloga abone olmak için :