14 Mayıs 2016 Cumartesi

Unknown

Microsoft - İşletim Sistemi İndirme Açığı Bulundu! (.ISO)

Microsoft - İşletim Sistemi İndirme Açığı Bulundu! (.ISO)


Teknoloji devi, Microsoft'un resmi sitesinden, ücretli işletim sistemi indirme açığı bulundu. Bu açık sayesinde istediğiniz işletim sistemlerini .ISO(Dosya Kalıbı) olarak indirebiliyorsunuz. Açık büyük ihtimal bildirilmiştir, açık fazla yaşamaz. :)




istediğimiz windows(orjinal) sürümün direkt linkini bulmak zordur . Ancak oradan buradan bulduğumuz üzerinde değişiklik yapılmış ISO lar karşımıza çıkar ve bu ISO larda virüs ve hata bulunma olasılığı çok yüksektir .

Bildiğimiz üzere windows sadece bazı 10 sürümlerini ücretsiz dağıtmaktadır .





Unknown

Unknown Hakkında -

Bu bir blog, internet camiasında açılmış pek çok blogtan kendini ayıran tek yönü ise okurlara güncel haberler, olaylar hakkında bilgiler vermek samimi bir anlatım ile okurlarına "Nasıl Yapılır?" içeriğinde makaleler paylaşmak ve bunun gibi pek çok içeriği reklamsız ve yalın bir anlatımlarla sizlere sunmak.

Mail adresiniz ile bloga abone olmak için :