21 Nisan 2016 Perşembe

Furkan

Facebook Video İndirme Yöntemleri



Bu yazımda Facebook videolarının nasıl indirileceğini birkaç basit yolla anlatacağım. Ana sayfada gördüğünüz bir video hoşunuza gittiyse güzel bir haberim var. Birkaç basit adımla bu videoyu indirebilirsiniz. Evet yanlış duymadınız indirebilirsiniz :) nasıl mı? şimdi adım adım açıklıyorum. İyi okumalar.

Yukarıda gördüğünüz gibi ana sayfamızda bir video var. İlk başta videoyu oynatmamız gerekiyor. 

Facebook Video İndirme 2. Adım
Video oynatılırken mousemiz ile sağ tıklayın ve gördüğünüz gibi “Show video URL” yerine tıklayın. Aşağıdaki gibi video URL karşınıza gelecektir.
Şimdi size şunun gibi bir URL verecek.
https://www.facebook.com/officialsefer/videos/540273516153024/
Siz bu URL’yi aşağıdaki gibi değiştireceksiniz.
https://m.facebook.com/officialsefer/videos/540273516153024/
Şimdi yeni bir sekme açın, bu URL’ye gidin ve videoyu oynatın.
Burada da video oynatılırken mousemiz ile sağ tıklayın. Son olarak “Video olarak kaydet…” yerine tıkladığımızda video indirilmeye başlayacaktır.

Furkan

Furkan Hakkında -

Bu bir blog, internet camiasında açılmış pek çok blogtan kendini ayıran tek yönü ise okurlara güncel haberler, olaylar hakkında bilgiler vermek samimi bir anlatım ile okurlarına "Nasıl Yapılır?" içeriğinde makaleler paylaşmak ve bunun gibi pek çok içeriği reklamsız ve yalın bir anlatımlarla sizlere sunmak.

Mail adresiniz ile bloga abone olmak için :