25 Ekim 2015 Pazar

Furkan

Laptobuma Su Döküldü?



Merhaba Bilgi Teknem okuyucuları bu yazımızda eğer laptobumuza su girdiyse ne yapmamızı ögreneceğiz. İyi okumalar.Bu olay benim başımdan da geçti bir yazıda okumuştum onları denemiştim kurtarmıştım Laptop'u...

İlk önce panik yapmayın sakin olun çözümü olmayan bir şeyle karşı deyilsiniz dediklerimi doğru bir şekilde yaparsanız laptobunuz kurtulabilir.

1) Laptobunuzu kapatın eğer şarjda ise fişini çekin ve bataryasını çıkartın. 
2) Ters çevirin ve dökülen suyun büyük bir kısmının çıkması için biraz bekleyin.
3) Biraz bekledikten sonra laptonuzun klavyesi çıkıyorsa çıkartın yine ters çevirip bekleyin.
4)Bu dediklerimi yaptıktan sonra ters bir şekilde 5-10 dk bekletin. Laptobunuz açılabilir.

Ben bu adımları yaptım şuanda temiz bir şekilde kullanıyorum. Eskisi gibi çalışabilir. En önemli olan şey panik yapmamak ve doğru müdaleleri yapmaktır.

Furkan

Furkan Hakkında -

Bu bir blog, internet camiasında açılmış pek çok blogtan kendini ayıran tek yönü ise okurlara güncel haberler, olaylar hakkında bilgiler vermek samimi bir anlatım ile okurlarına "Nasıl Yapılır?" içeriğinde makaleler paylaşmak ve bunun gibi pek çok içeriği reklamsız ve yalın bir anlatımlarla sizlere sunmak.

Mail adresiniz ile bloga abone olmak için :